Noite Meiga

Ribadavia (Ourense)

O sábado, día 31 de outubro, celébrase en Ribadavia a 15ª edición da Noite Meiga, organizada pola Asociación Ribadavia Activa-T.

O programa completo de actividades é o seguinte:

Sábado, 31 de outubro de 2015:

• 17:00-01:00h Mercadiño Meigo de Artesanía (Entrada da Praza Maior)

• 17:00-19:00h Baile de Feiticeiros. Para nenos, no Club Artístico. (Entrada por abaixo)
  • 17:00h. Photocall Meigo para nenos a cargo de Garabato Photo no club Artistico.
  • 19:00h Desfile Infantil animado polos Tabaleiros da Istoria, saída do Club ata Praza Maior.
  • 19:45hA ctuación dos Tabaleiros da Istoria, na Praza Maior.
  • 20:15h Actuación do grupo de percusión Xituma Batuque. (Praza Maior, Praza Madalena, Barrio Xudío…)
  • 22:00-01:00 Pasaxe do Terror no Castelo, entrada polo Xulgado. Donativo: 4€. A cargo de Cometa Espectáculos, Maraño Teatro e Voluntari@s do Ribeiro. Espectáculo para maiores de 12 anos.  Aforamento limitado, as entradas teñen unha horara específica. Véndese máximo 4 entradas por persoa.  Venda anticipada dende o venres 23 de outubro en Entretempos na Praza Maior. E o día da festa na oficina da MIT na Praza Maior a partir das 20:00 h.
  • 22:00-01:00h Bebedizos Mortais con Cadeliños QuentesPosto oficial da Asociación Ribadavia Activa.t nos soportáis da Praza Maior.
  • 22:00h Performance de Lume e Pirotenia “Habelas hailas” a cargo da empresa de animación Kleper na Praza Maior.
  • 23:00h Aquelarre das Meigas cos Tabaleiros da Istoria. Na Madalena
  • 23:15h Actuación do Mago Teto. Na MadalenaDonativo: 2€. Presentado polo seu colega o Mago Deimi. É un dos perfís máis completos e orixinais da Maxia polo seu humor, personalidade e nivel técnico.
  • 23:00h Actuación do grupo de percusión Xituma Batuque. Dende o cruce do Carballiño, rúa Progreso, Praza Maior.
  • 00:00h Entrega do Premio o Mellor Local de Hostalaría Ambientado.
  • 00:15h  Espéctaculo do Esconxuro da Queimada a cargo de Teatro do Vilar e das Lajartas na Praza Maior.
  • 00:55h Aquelarre das Meigas cos Tabaleiros da Istoria. Na rúa Progreso.
  • 00:30 Photocall Meigo a cargo de Garabato Photo no club Artistico.
  • 01:00 Concerto Fin de Festa a cargo do grupo: “Los Chavales”. No Club Artistico.

CONCURSOS

• Ambientación Local de Hostalaría. O xurado visitará os locais o venres 30 de outubro a partires das 20:00 h. Premio: Diploma e Agasallo Meigo.
  • Concurso de Selfies meigos organizado por EAR. Participa no concurso de selfies meigos subindo o teu selfie poderás gañar 50 € para gastar nos establecementos de Ribadvia.

EXPOSICIÓNS

• Xoves 29 de octubre – inauguración as 20:00h. Inauguración da Exposición “Noite Meiga facendo tradición” na Igrexa da Madalena.  Organizada polo Museo Etnolóxico de Ribadavia en colaboración ca Asociación Ribadavia Activa.t. Datas exposición: 29 de outubro ata  29 de Novembro. Horario exposición: Martes a venres. Mañán: 12:00-14:00 h. Tarde: 16:30-18:30 h. Sábados e domingos. Mañán: 12:00-14:00 h

• 17 outubro-15 novembro. Exposición dos carteis participantes no Concurso “Carteis Noite Meiga 2015” no Café-Pub Aljama

• 27 ao 31 de outubro. Exposición de Cabazas na Praza de Abastos, feitas polos nen@s dos CRA Amencer de Sampaio, Francelos e San Cristobo.

Actividade: Noite Meiga

Data: 31 de outubro de 2015 ás 17:00h